Kunde man inte tro

Något hetsig dag. Började dagen med att åka till jobbet för att skriva på mitt anställningsbevis, annars blir det inga pengar för fröken Ljungholm. Sen stressde jag vidare för ett handledarmöte tillsammans med Helena och vår handledare Linda. Vidare iväg till centralen för att hoppa på tåget mot Eskilstuna, det gick 10.55.

Vi har haft en improvisationswork-shop med en kille från Danmark, som var uppväxt i Småland men bodde i Frankrike, som lärare. Mycket galenskap och skumheter men inget chockerande direkt sådär. Mmm... drAAAAAma.

Självklart ville Mina, Malin och jag klämma in lite dans innan jag och Malin skulle iväg till teatern. När vi är här i stan så måste man passa på! Var så himla roligt! Åh vad ni är bra och fina!

Efter dansen gick vi och åt soppa på Retro.

 

Grönkålssoppa och surdegsbröd, de e fint de! OCH OST!

 

Malin laddar för DRAMA!

 

Nu sitter jag här i lilla lyan. Har tryckt i mig mat och laddat hem det jag missat nu när jag har ett bra nät tillhands. Kom på mig själv med att tycka att det var riktigt mysigt att komma hit. Fan, jag kommer sakna mitt lilla krypin när jag flyttar härifrån. Det hade jag nog inte riktigt trott. Jag hade tänkt att jag ba skulle va såär ba "Wolla bye! Jag schiter it! Ha ett bra liv föfan!". Nä, det kommer bli "Puss puss, ta hand om dig!" istället.

 

Tack Jimmie för lån av kamera. Ni får tacka honom för att ni får något fint att titta på. Men fan, han har en Sony, jag fattar ingenting, tacka vet jag Canon! Ska till fotomässan i helgen, kanske ska ta och styra upp min kamerasituation då.


Kommentarer
Postat av: Anna Persson

dumma som inte säger till och tar sig TID med mig!

2010-11-24 @ 12:15:01
Postat av: malin

malin 5 år äter soppa.

malin 4 år sitter och tittar på när dom andra barnen leker ringlekar.

bra dag. produktivt på många sätt :)

2010-11-24 @ 15:08:18
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0