Omlokaliserad

Så var man omstationerad. Inge Eskilstuna på fyra veckor. Eller kanske någon liten kort snabbvisit för danse dans.

Imorgon ska jag möta min praktikkontakt klockan åtta för att tillsammans cykla till jobbet. Nog är jag lite spänd allt. Känns jobbigt och kul på samma gång. Så som det oftatst gör när man ska börja på nya jobb. Hoppas jag kommer ihåg folks namn, är sånt man oroar sig för.

En jobbig grej... Jimmie ska ut och resa (tji fick jag för att jag trodde att vi skulle hinna umgås när jag bor i Stockholm) och kommer ta med sig vårt internet, teven står fortfarande i sin låda på golvet. Tack och lov kommer jag ha Anna här som roomie och det blir kul. Vi har inga problem att fördriva timmar med tedrickande och prat istället för teve och fejsbok. Tror Malin kommer förbi en liten sväng också. Hon kommer vara hobbystockholmare den här månaden.

Ja, så vi får se hur det blir med uppdaterandet. Vi får hoppas att jag kan smygblogga på jobbet.

JUST DET, på onsdag ska jag vara statist i en reklamfilm för Triss. HAHA! Det ska bli himla kul det med! Pengar får jag också. Kanske man får en liten skymt av min glada nuna kring jul :) Hoppas jag syns massor!


Puss puss! Ta väl hand om er! Hörs på torsdag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får helt enkelt SE TILL att du syns ;) kommer hålla utkik efter dig! Puss

2010-11-09 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0