Praktiken...

Besvikelse... var inte alls som jag hade hoppats. Jag sa upp mig idag. Jobbigt samtal att göra det första man gör på morgonen, "Tack, men nej tack." Att jag skulle sitta och göra det dom gör med den kompetens och med den kunskap jag har i bagaget skulle kunna jämföras med att man sa åt en nyutbildad civilekonom att han ju kunde jobba på ICA för man kan ju räkna pengarna i kassan. Ungefär så.

Så... branschanalys var det ja. Det är det som blir ödet när man inte kollar upp och fixar praktik i god tid. Men i Stockholm blir jag kvar. Alla gånger!

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Asch, vad träligt. Dumma arbetsgivare som inte förstår att ta tillvara på din kompitens.

Nåja, branchanalys är säkert också nyttigt.

2010-11-14 @ 14:25:00
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: anna

dumma sfbioprogrammet:(

2010-11-16 @ 18:04:05
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0