Trist update...

Fredags
  • Bestämde mig för att STRYKA 3D-kursen, den kan dra
  • Åkte hem till Stockholm
  • Gick och åt alltid lika goda tapas på Ramblas med underbara människor

Lördags
  • Öppnade på jobbet, mörkt var det!
  • Hatade kunder på jobbet, mörkt blev det (i sinnet)
  • Gick på rolig maskeradfest med snälla kollegor från jobbet och med bästaste Tove

Söndags
  • Blev förvirrad över vintertiden
  • Åt frukost på Cinnamon, mrrrr, deras dinkelbröd och hemmagjorda müsli, divine
  • Jobbade, garvade åt mig själv när jag drog runt på spolslangarna med 1000liter vatten i,

Kan själv...

  • Kom hem sent till lagad mat och varm och mysig man

Igår
  • Försov mig
  • Klädde på mig och tog mig till tåget på 15 min
  • Hade slutuppvisning på Teatern, det var grymt
  • Gick på AW kl 14 med teaterfolket, blev lite full
  • Hade inte hunnit packa med mina grejor så jag åkte hem till Sthlm igen
  • Såg en bra film, The killer inside

Så var det idag. Tuffade tillbaka till Eskilstuna och sen väntade dans och tvättid. Varken mer eller mindre. Jo, ätit fiskbullar också. Exotisch... Student life

Til tomorrow then, over and out!

Kommentarer
Postat av: anna

i buljong?:)

2010-11-04 @ 11:16:57
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0