Onsdag bara

Idag var jag och dansade och hade kul imorse. Ojoj, vad det blir bra det här! Vi har så ROLIGT! Jag längtar jämt till nästa tillfälle! Här får ni en lite suddig bild som jag har snott från Mina.



Sen gick jag och var en stöttare. Gick och tittade på en av teatergrupperna som inte kunde redovisa i måndags. Vi var bara två elever och två lärare där. Lite tråkigt för dom som spelade, men men. Jag hade velat att någon skulle kommit och tittat på mig. Man kan bara styra över sig själv. Ibland försöker jag domdera över andra, det blir oftast inte så bra.

Sen har jag bara ätit och fikat resten av eftermiddagen. Jag har lite lov nu förstår ni. Var till den glada Kinsesen. En jätterolig farbror med en stor restaurang. Maten smakar väl som kinamat gör mest, men han är to die for. Han berättar gärna historier om sina barn som han är så stolt över. Sen så proppsar han på kaffe, kaffe, mela dlicka, kaffe meee glAAss, banan, kom o at banan sen, valkommen. Jag älskar honom. Han är mycket BRA!

Sen bidde det kaffe och kaka på Smak. Tur att jag tränar :)

Har ni sett senaste Gossip? HERREGUD, slutet, bara ni som älskar Gossip skulle förstå. Men som vanligt. Jag skiter i alla förutom Chuck och Blair. Serena är dock på ingång med en spännande lärarromans.

Vilket rafflande liv jag har va? HAHA! PUSS!

Kommentarer
Postat av: malin

ja hur ska vi klara oss utan dansen i en hel månad?

åh kinesen är den sötaste personen i hela eskilstuna!

2010-11-03 @ 21:29:23
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

menar du sjuan? ska kolla imorgon!

2010-11-05 @ 20:10:48
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0