Veckoslutet!

Mötet på Svenska grafikbyrån blev mycket lyckat. Johan, som gick ut vår utbildning 1999 visar upp lite grejor han har gjort och sånt han jobbar med nu.

 

Fy fan vad kallt det blev på fredagen! Kyla är INTE min grej. Bara om man har overall och kan åka pulka en hel dag och sen få varm choklad med grädde.

 

Tacofiesta hemma hos Helena och Patrik. Mina vackra tjejor!

 

Malin hugger in!

 

Sen försökte jag och Malin gå ut lite. Men båda var för snåla (och kanske lite för trötta) för att betala inträde på krogen för en timme. Vi hade så himlarns trevligt i hos våra värdar att vi bidde rätt sena in till stan. Men men, vi tar igen det en annan helg!

 

Lördag och fotomässa. Jag pillade på kameran jag trodde att jag ville ha men insåg att jag inte ville ha den ändå. Sen hittade jag en annan jag nog vill ha. Måste pricerunna den lite bara först.

 

Njutande statsminister.

 

På söndagen blev det en tur på stan. Där träffade vi dom här charmiga krabaterna.

 

Lite dryg... Han kostade ju faktiskt 6000 kr så han var ju lite fin i kanten. SEXTUSEN, då kan man ju nästan köpa en riktig hund istället.

 

Kameran blev immig när vi kom in från kylan för en fika på Bio Rio. På Rio har dom varje torsdag ett youtube-battle. Två lag får trumfa varandra med bästa youtubevideos inom ett bestämt tema. Det måste jag gå på någon gång. Låter ju grymt kul!

 

Nu ska jag försöka göra någon nytta. Helst vill jag bara titta på serier och sy paljetter men det får vackert vänta.


Kommentarer
Postat av: Tove Ninja

Asså - Reinfeldt bilden! Du måste typ sälja den till aftonbladet. Eller nån vänstertidning som kan skriva något om hur han låtsas vara en man av folket men egentligen bara köttar i sig vår välfärd.

2010-11-29 @ 22:28:55
URL: http://tovesnonsens.blogspot.com
Postat av: Tove Ninja

Asså - Reinfeldtbilden! Du måste typ sälja den till aftonbladet. Eller nån vänstertidning som kan skriva något om hur han låtsas vara en man av folket men egentligen bara köttar i sig vår välfärd.

2010-11-29 @ 22:29:16
URL: http://tovesnonsens.blogspot.com
Postat av: Moffe

Jag vill också gå på youtube-battle! Låter ju sjukt nice!!

2010-11-30 @ 23:27:00
Postat av: Anna Linnéa Persson

kan man ta sex tusen för en lerhund? varför sätter jag inte igång på riktigt liksom?

2010-12-03 @ 19:51:44
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0