*¤&//_"*µ||}]##

Total härdsmälta. När mina datorskills inte alls motsvarar mina förväntningar vill jag bara GE UPP.


Ja, jag sitter i 3D-Max och får inte min satans groda att se ut som jag vill att den ska se ut. Den blir en fulgroda, vad hände med ögat egentligen. Kanske den ser helt anorunda ut när den får på sig lite material. Jag vet inte.
Funderar alvarligt på att börja om med den igen, för femte gången. Om jag gör det så kommer jag INTE välja en egen groda. Då ska jag göra grodan EXAKT efter den tutorial vi har fått.

Hungrig börjar jag bli också. Tålamodet blir ju inte det bästa när magen är tom. Jag skiter i allt och flyttar in i en husvagn på franska rivieran istället. Peace love and understanding. Får 8 barn och startar en liten  chevréproduktion som försöjning... Mmm. Chevreeeeéeeé...


Lunch någon?


Kommentarer
Postat av: malin

ja fyy fan för de här. det blir bara fult och man blir bara arg och ledsen. roligare att brodera.

2010-10-13 @ 16:19:30
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0