Att leverera och att inte leverera

Men herrgud Eskilstuna. Inte konstigt att man blir kriminell i den här stan för att få in lite spänning i sitt liv!

Vi brudar hade en mycket angenäm förfest hemma hos mig. Mycket popcorn åts och många ämnen behandlades. Sen blev det bråttom för vi skulle hinna till Filial innan det började kosta. Glada i hågen stressade vi iväg. Väl på Filial... det var ca 10 andra människor där. Vi väntade en halvtimme, inga fler kom.

Helt jäkla tomt!

Jag och Anna gick tappert vidare till Harrys, inte fan skulle vårt buzz på "Vanlig vodka" gå till spillo. På Harrys var det folk men det kändes som en gigantsk fritidsgård. Brudar med alldeles söndertuperat hår och kaksmink som knuffades och viskade, nån snubbe i rullstol som tydligen var kung över den fyra kvadratmeter stora vippen. Jag blev dryg och kände att Stockholmare nog ändå är lite bättre än folk som bor här. Speciellt folk som vill bo här, som självmant stannar kvar i denna gudsförgätna håla...

Men Harrys levererade ändå.


Voj voj. Nästa gång blir det nog Harrys direkt med ALLA tjejor. Då kan vi vara den skocken brudar som kommer och tar plats och driver med allt som går på två ben, eller tre...

Natt Natt

Kommentarer
Postat av: Hedde

Ja, det var ILLA! Riktigt ILLA!

Men nu tycker jag väl inte att vi ska ge upp Filial riktigt än... Det brukar faktiskt vara folk där. Jag tänker minsann inte överge enda stället i Etuna som faktiskt försöker!

2010-10-18 @ 19:33:56
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: Anna

alla pappor gillar oss!

2010-10-18 @ 23:53:53
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0