En ganska vanlig tisdag

Kunde ju inte sova igår så skolan fick vänta ända till klockan elva idag.

Idag har jag börjat om på grodan, igen, jag SKA bli nöjd! Sen har jag dansat, schicki schicki. Snälla fina bästa Anna och Tobbe har lånat ut en teve till mig. Hurra, nu blir det lite livat igen hemma hos fröken Ljungholm. Sen så har jag lagat fisksoppa igen, med violett blomkål i. Måste säga det att soppan fick en något suspekt färg när den var klar, syrenlila med dill i. Hmm. Men den smakar bra och blir till en massa matlådor och de är ju det som är huvudsaken.

Ska försöka knoppa redan nu för imorgon blir det en maratonsittning i skolan. Två matlådor och en massa mellanmål. På kvällen ska jag på någon sorts akrobatik. Det kan bli kul, eller farligt, kanske både och, vem vet...

Skickar med en åkatågbild. Snart bär det ju av till moderstaden, eller ja, på lördag. Då ska jag visa hur duktigt jag kan rädda liv på livräddningsutbildningen.


En av de sista bilderna min kamera tog. Måste komma ihåg att ringa försäkringsbolaget. Minnet är inte på topp när man somnar vi tre.

Kommentarer
Postat av: Anna

varsågod!

2010-10-20 @ 00:09:05
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0