Fredag, IGEN!

Kanske behövde jag bara skriva om min dåliga sömn för att det skulle bli bättre? Hm. Inatt körde jag en ny strategi. Jag satt uppe tills ögonen gick i kors och sen när jag gick och la mig var det bara god natt på en gång! Inte en massa teve. Det gick rätt bra faktiskt.


Nu har jag tryckt både gröt, äpple och så ska jag äta ett ägg och efter det ska slänga iväg mig själv till skolan. Sen blir det dans. Jävlar vad kul! Sen åker jag ju självklart hem till Stockholm i eftermiddag. Det är jobbhelg i helgen. Hade velat vara kvar den här helgen, hade varit bra för skolans skull och så händer det roliga saker. Jimmie kan ju alltid komma hit. But, what to do? Jag måste tjäna lite peningar.

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0