Hoho!

Igår var det en riktigt urusel dag på jobbet. Fy fan för folk! Tack och lova att Jimmie var hemma när jag kom hem så jag kunde få sitta i famnen och känna mig ynklig en stund.

Idag, teater, vi hade en gästföreläsare som var mycket bra. Men uj uj vad jag inte orkar beräyta om allt vi gjorde. Nä. Vi fick också reda på vad vårt slutprojekt i kursen ska bli. Vi ska spela upp scener ur Mio min Mio. Jag tänker gå och låna boken på biblioteket för jag (jag skäms så öronen rodnar) jag har aldrig läst eller sett Mio min Mio. Vad hände där egentligen? Jag skyller allt på mina föräldrar. Det är ju en GIGANTISK lucka i min Astridbank. Men men, det ska jag minsann råda bot på själv jag!

Nu blir det inget Stockholm i helgen, alltså två veckor i Eskilstuna på raken. Hur ska detta gå? Jag tror att jag ska börja veckan med att handla mat och kolla ikapp lite serier. Då har jag det gjort så är det bara att tuta och köra i skolan sen resten av veckan. Matlådor och hela rasket! Jag tittar på Gossip girl, Glee, Merlin, The Vampire Diaries och lite Couger Town. Allt, lättsmält med vackra människor, man blir glad. Sen därimellan kläms det in vad än alla Playkanaler har att erbjuda. Fan vad tv jag kollar på utan att ens slå på tvn. Men allt hinns med. Skolan också.

Mot Hemköp!

Kommentarer
Postat av: anna

famnar är viktiga!

jag tycker du ska ta scenen när Mio sliter ut riddar Katos järnhjärta. filmen är lite daterad, den är dubbad och innehåller en ung christian bale och misstänkt homoerotik mellan far och son i plyschkläder, men det är ju ett stycke barndomshistoria du gått miste om.

2010-10-15 @ 20:52:21
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0