Hopposkutt nu ere freda!

Min teve vill inte mer nu. Den dog igår under Oceans 11 och sen har den inte velat vakna igen. Kanske bara ska inse faktum att det är ett litet R.I.P som är på sin plats.

Jag fick helt enkelt sitta i tystnad och pyssla lite. Jag håller på och syr nu på kvällarna. Det ska bli danskläder. Vår lilla dansgrupp har ju stora ambitioner om att få uppträda någon gång. Om man ska göra det måste man ju ha flashiga kläder. Jajamensan!

Idag ska jag göra en sak som känns väldigt kul, men jag kommer vara skitnervös när det väl är dags. Jag vill inte säga så mycket. Jag kan säga sen. Jag blir nervös bara av att skriva om det. Ihh!

Nej, vad säger ni? Jag ska väl ändå pallra mig iväg till skolan för någon timmes arbete innan Sj tuffar hem med mig? Den här helgen skare jobbas, öppna på lördag och stänga på söndag. Det blir bra det.



Jag och min man, alldelses munderade för att ge oss ut i skogen. Men den här helgen blir det ju fakiskt stan.

PUSS PUSS ALLA

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Du är inte så stor du.. men söt! väldigt söt faktiskt. Jaha, annars rå´?

2010-10-08 @ 10:23:18
Postat av: anna

pusspuss ha en bra helg, själv ligger jag på loft nu för tiden med liten hund på golvet, jag är för harig för att arvid ska få vara uppe med oss hela natten, det saknas ett litet staket vid fotändan. an får inte trilla ner!

2010-10-08 @ 12:15:02
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: malin

nu när du säger det så tror jag faktiskt hon kallades elin. haha!

kul med småstäder ibland.

ha en superhelg!

puss!

2010-10-08 @ 15:53:28
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0