Hrrm, godmorgon/eftermiddag

Är det inte lite trist när man har varit ute kvällen innan och man vaknar upp och inte känner sig sugen på något som helst onyttigt? Det är ju något utav det bästa med att vara ute och festa, att intala sig själv att nog behöver jag allt en påse ostbågar för att må bra igen. Ligga och gotta sig med persiennerna nerdragna och med en film som rullar.

Jag mår jättebra nu. Vafalls! Men så kände jag mig ju helt klar igår också, glasklar. Kan bero på det faktum att jag bestämde mig för att sova till tre också. Inte vet jag. Jaja, vad är väl en bal på slottet? Om slottet ligger i Eskilstuna är det bäst att man har några roliga vänner att ta med sig till balen annars riskerar den att bli tråkig och dödstrist och aldrig särskilt underbar. Men vänner gör allt underbart. Åh vad glad jag är över mina fina tjejor här.

Om man skulle ta och göra något vettigt... diska lite kanske. Kul!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag var inte heller onyttighetssugen! och den där vodkan, kanskke ska man alltid köpa den eftersom man inte blir mammamaggifull

2010-10-19 @ 00:03:49
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0