Hur gick det då?

Jo, en annan klarade sig mycket bra på litteraturseminariet. Halleluja! Det var till och med riktigt riktigt givande. Fan vad jag älskar teaterlektionerna. Idag vill jag bli scenograf och kostymör. Tänk vad roligt att få spåna fram scenerier och knasiga kläder. O la la!

Duktig är jag idag, som tusan. Jag sitter fortfarande i skolan. Men det börjar ta riktigt lång tid att rendera ut min vulkan nu så det blir rätt mycket väntan = facebook eller dylikt.

Snart ska jag gå hem och äta av den äckliga korvstroganoffen jag gjorde igår. Det var en hemskt dålig korv jag använde, inte bra smak alls. Om man ska äta korv överhuvudtaget ska den ta mig tusan vara god, annars får det fanemej va. Men men, nu är det lagat och jag tänker tvinga i mig det sista. Finns inte hur många kronor som helst.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha dålig korv<3

2010-10-19 @ 00:16:26
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0