Jäklarns!

Hm, har lyckats förtränga ett visst litteraturseminarium imorgon. Shit pommes! Jag bara strövar runt i min egna lilla värld jag. Jag får väl fejka mig igenom det... har lyckats fejka seminarium förr men då har jag varit i en klass på 60pers inte 13. Helvete. Hur tänkte jag här? Har inte ens all litteratur, bara ett kompendie. Får sova med det under kudden och hoppas på att något fastnar.

Sen har jag visst en tenta på torsdag också. Oops. Det här med skola är inte riktigt min grej just nu alltså. Känns som jag tjatar om det jämt. Men jag kan liksom inte låta bli att känna att det måste finnas bättre saker för mig att göra på den här jorden än att bara plugga och jobba. Plugga är ju extremt utvecklande och det kan jag verkligen uppskatta, det är värt ett studielån. Men sen då? Jag är inte så sugen på att hoppa på jobbtåget och bara tuta och köra. Hmm. Om jag bara hade ett tydligt mål, något som jag verkligen vill. När jag valde att börja plugga var det för att jag tyckte att det var dags att få något utav en riktning här i livet. Riktningen har jag fått, men jag känner mig alldeles för mycket som en tågvagn på en briotågbana utan ändhållplats.

Sen så saknar jag min man också, det är bara skit att vara ifrån varandra i två veckor. Skit skit skit.

Nu ska jag läsa kompendie. Stör mig inte!



Kommentarer
Postat av: Anna

fejk it til you mejk it!

2010-10-19 @ 00:07:59
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0