Mycket snö på facebook

Allas statusar låter ungefär så här: "SNÖ", "SNÖ I OKTOBER", "JÄVLA SNÖ!", "SNÖ, VILKEN LYCKA!".

Jag säger snö, vad i helve%%/")=?!(P_!=(#?=!(#)=#¤"¤e. Näe, jag är INGET fan av vintern. Som tur är är det sjukt fint väder i övrigt här i Eskilstuna idag. Men det är säkert svinkallt. Kylan har jag inte så jättemycket problem med. Det är mörkret och slasket, snön också när den ligger för länge, som förra jävla vintern. Det sägs ju att vintern i år ska bli den värsta på 1000 år. ÅH NEJ! Jag har ju skola så jag kan inte bara fly till Bahamas eller nått. Attans!

Jahapp... skola var det ja. Bit ihop, kör ba på!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Jag ska värma min lilla ilskna fru med kramar jag. Mmm

2010-10-22 @ 11:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0