Vad håller jag på med?

Ja, inte är det en särskilt rolig blogg ni får dras med nuförtin. Jag glömmer liksom lite bort att blogga. Hmm, lite konstigt egentligen. När jag har datakurser brukar jag ju faktiskt blogg 5 gånger om dagen.

Problemet kanske ligger i att jag är lite för lite i skolan och att jag broderar lite för många paljetter istället. Mmm, mitt hemmapyssel börjar verkligen arta sig. Det blir inte alls som jag har tänkt men det är ju bara att tänka om så kan det bli rätt då istället.

Jag mitt klantarsle har tappat min kamera i marken. Eller, den tappade sig själv. Jag hade ställt den med självutlösaren på ovanpå min tv (som förövrigt har pensionerat sig). Jag har ju ingen helkroppsspegel här i Eskilstuna så när jag har fåfänga dagar brukar jag fota mig själv för att få en helheltsbild, istället för att nöja mig med den bild jag får när jag står och hoppar framför badrumsspegeln. Hur som helst... Kameran stod väl ostadigt, ramlade först framåt, med objektivet nedåt och sen gleeeeed den ner från tvn ner i golvet. Ja, andra objektivshjulet är spräckt på mitten. Objektivet vill varken åka in eller ut, lens error.

Jag har en drulleförsäkring, ska ringa försäkringsbolaget och kolla vad jag ska göra. Min ÄLSKADE TROGNA FINA KAMERA! Jag känner mig något kreativt stympad utan den. Min mobil tar crackbilder. Buhu!



GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anna

dumma kamera! men fortsätt sy paljetter med gott samvete, det blir ju så fint!

2010-10-18 @ 16:17:25
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0