Onsdag, intet nytt

Ja, idag blev inte många skolknop gjorda. Som vanligt här hos mig i Eskilstuna.

Imorse dansade Malin, Mina och jag och det var jättekul som alltid. Min kondis är dock under all kritik. Får kanske ge mig ut i löparspåret trots allt. Nä, jag dansar bara lite mera istället. Vem fan vill springa? BLÄ! Sen då. Jo, jag möte upp Helena för lunch, mumsiga Ming, chinamat. Så blev vi bjudna på friterad banan med glass, det är ju gudagott! Alla gäster blev ju i och för sig bjudna på det, det gör det kanske mindre speciellt men inte mindre gott.


Vilken söt... banan...

Sen har jag tvättat. Det tycker jag är rätt så trevligt, man står och småpular och sjunger för sig själv. Det är skitbra akustik där nere. Jag blir värsta Whitney Hustonen, oooOOOooo...

Nä, imorgon ska jag till skolan i alla fall. Jag har en plan nu på att trycka den kursen som ligger över 10 veckor på 5 veckor. Det blir nog bra. Kurserna går ju vanligtvis över 5 veckor, får väl bara bo i skolan lite. Varför ska det alltid vara så svårt att komma in i skolrytmen efter sommaren?

Kommentarer
Postat av: malin

ja vi dansar på så blir det bra.

fattar inte varför man blivit så extremt motvillig till skolan helt plötsligt. vi får bo där tillsammans bara så löser det sig :)

jag vill också ha friterad banan!

2010-09-29 @ 20:39:33
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

springa är kul, du är värd att ha kul! ELLER HUR ELLER HUR!/Gillian

2010-09-30 @ 23:25:28
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0