Duktig och så

Ja men se på tusan. Idag, fem veckor för sent har jag börjat fnula med mitt exjobb. Mm. Bättre sent än aldrig eller hur det nu var... Jag har gjort en intervju idag och så har jag bokat tid med en bibliotekarie som ska få hjälpa mig att hitta litteratur. Sen så var det det här med tiden. AAAAAH! Skola och jobba kan man ju ägna sig åt hela livet om man vill.

Det är svårt att känna att skolan är viktig när vår gigantiska Pride-show närmar sig. Sa jag det? Att vi ska uppträda på Pride här i Eskilstuna, med dragqueens och hip-hopare? Kanske jag glömde säga. Det kommer i alla fall bli fett! Stort som satan är det. Vi ska uppträda på den stora scenen, på den stora showen, lördagen den 28/5. Vi kommer vara så peppade, sminkade och nervösa. Allt måste klaffa! Det kommer verkligen bli vår stora dag.

Idag har jag ätit en halvliter jordgubbar och det var gott. Igår såg jag den här knäppisen stå och göra capoieramoves på tågspåret.


Han var inte populär bland konduktörerna. Han gick fram och tillbaka över spåret och gjorde jämfotahopp upp till perongen där han hamnade ansikte mot ansikte med både konduktörer och annat löst folk. Sen när tåget rullade in och han stod på perongen omgiven av vakter började han skrika. Jag hörde dock inte varför. Hoppas han inte vill bli påkörd. Det skulle vara alldeles för sorgligt.

Imorgon bär det av mot Stockholm för ett litet möte. Dansjobb på G.

Puss och natt!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

det kommer bli så bäst! whooowhoop

2011-04-28 @ 10:04:23
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0