Jo, sjuk blev jag

Jag var tapper och tog mig igenom torsdagen. Strategimöte med dansgruppen och köravslutning. Sen gick jag hem och däckade. Inte ens två alvedon rådde på huvudvärken. Det var bara att försöka somna och hoppas på en bättre dag nästa dag. Idag har min plats varit i sängen. Har bara gått upp för att fixa käk (och gå på toa förstås, hur äcklig tror ni att jag är egentligen...).

Jaja, jag ha siktet forfarande inställt på att kunna kalasa imorgon. Ni kanske tycker att jag är dum i huvet. Ja, det är jag väl litegrann. Bara huvudvärken försvinner ska det nog gå bra.

Peace


Kommentarer
Postat av: malin

fasen jag ska inte trilla dit! satt bredvid två förkylda på bishops. jag sänder dig all min positiva energi så du blir frisk tills imorgon.

2011-04-02 @ 00:13:39
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0