En liten helg passerade

Ja, med en massa cafébesök och försök till garderobssalvation... Men allt som blev shoppat var ett par träningscykelbyxor. Dom blir bra till dansen, himla snajdiga faktiskt.

Tror jag ställer in mig på sommar istället. Går i träningskläder fram till April och sen blir det shorts och stumpbyxor för hela slanten! Det blir nog bra.

Annars har jag hunnit vara på AW på FilippaKs huvudkontor och förlorat stort i en Ping-Pongturnering. Jag fick tävla i klassen näst-näst-näst-näst-bäst. Jag förlorade. Sen blev det en vända till Berns, men en kortis. Jag och Jimmie gick hem när Felix Herngren trumpet hängde in sin rock i graderoben. Sen på lördagen tutade vi vidare med kalasandet på en 25årsfest på söder.

Söndagen så, latte och foccacia till frukost, sen tittade vi på turister och vaktparad i Gamla stan. Det är kul att titta på turister och vaktparad. En flicka i vaktparaden lät som Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump när hon stod och hojtade om utbyte av poster och sånt som dom hojar om.


Nu är det dags att knoppa. Jag måste ju bry mig om den där skolan som snart är slut. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0