Madelaine ar i Thailand

Pilutta er tanker jag varje dag, eller na, mer stackars. Det kanns som att jag har lurat systemet! Ingen sno for mig (i alla fall inte pa en vecka). Idag har vi akt bat hela dagen. Vi har varit pa nagra helt fantastiska stallen, sett turkosrosa fiskar och borrat ner tarna i den vita vita sanden. Det ar sa himla vackert har! Koh Lanta med omnejd is the shit! (Jimmie, det ar hit vi aker nasta gang!) Jag vet ju att dagen precis borjat for er, men har i Thailand ar det dags att sanera kroppen fran sand och salt for att sen satta sig under palmerna med en kall Singha i handen.

Vi har det bra helt enkelt!

PUSSAR och KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

NJUT ÅT ALLA, SOLIDARITETSSEMESTRA!

2011-01-17 @ 13:15:02
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: malin

NICE! passa på att njut för här väntar snön :)

2011-01-19 @ 11:03:27
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0