Helg!

Jag har haft en jätteskön helg. Jag har i princip inte gjort någonting alls och det har varit alldeles underbart. Jag har jobbat, lagat mat, bakat kaka, ätit tapas, druckit rödvin och myst i min och Jimmies världsasköna soffa.

Jag bakade till jobbet igår. Vår helg kallas för tjockishelgen. Inte för att vi är tjockisar som jobbar (på den punkten är det snarare tvärtom, aldrig har väl magrutekvoten varit högre i ett arbetslag). Nej, vår helg kallas för tjockishelgen för att vi turas om att göda varandra med diverse bakverk. Oftast är det våra två underbara helgansvariga som bakar, och som dom bakar, MUMS! Men den här helgen tog jag på mig det. Det var uppskattat, oj vad folk mumsade. Det är det roligaste när man bakat, att se folk äta upp och gilla.

Chokladkaka med chokladtryffel ovanpå á la Madelaine

 

Nu ska jag och Jimmie titta på Big Brother. Fan, såg ett program förra veckan och nu är jag fast.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh vilka fina chokladkakor vännen, jag bakade morotskaka i helgen :), Puss!

2011-03-27 @ 22:40:05
Postat av: Amanda ♥

Åhh va gott det ser ut!

2011-03-27 @ 23:33:25
URL: http://amandabp.blogg.se/
Postat av: Orangutanna

HAHAHA storebror är heroin

2011-03-28 @ 14:54:15
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh jag saknar tjockishelgen!! :) Ska du jobba där i sommar? kram

2011-03-28 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0