Lite helg

I fredags var jag ju som sagt med Anna och Malin, och Annas man Tobbe och deras Arvid förstås.

Anna väljer musik. Arvid ville också välja men det var inte hans tur. Han blev putt, han är inte den mest tålmodiga alla gånger. Sen spelar han sur tills han får som han vill.

Arvid spelar fortfarande sur, inte ens en puss från Malin kan få honom på bättre humör.

Men om pappa leker lite blir man glad.

Ett aktiverat barn är ett glatt barn.

Sen gick vi iväg på kalas alla vi vuxna. Med vin i magen och panikpresent under armen.

Och där tog batteriaet i kameran slut så jag hann inte fota varken kanelbulleberg eller diverse Backstreet boyslyssnande Dregenwannabes. Sorry, det får bli en annan gång. Men jag kan berätta att jag hade himla trevligt med mitt eminenta sällskap. Puss till er!


Igår åt jag hela dagen. Jag kom till Stockholm vid ett och mötte upp min man. Sen åkte vi hem till några vänner som hade styrt upp ett födelsedags afternoon tea. Herregud vad kakor det var!

Chokladtårta, marängtårta, pannacotta... nam nam! Sen fanns det annat också. Men det fick bli till omgång nummer två. Man blir så sjukt mätt av kakor, men man är fortfarande hungrig på något sätt.


Efter tusen tusen kakor åkte jag hem till Lova och blev serverade TACOS. När jag hade ätit så mycket tacos att jag blev tvungen att knäppa upp jeansen och sen lägga mig för att vila på sängen en stund plockade Lova fram en hallon och blåbärspaj toppad med smälta marshmallows. Herregud, det var så gott! Det är bra att jag har vänner som göder mig med goa grejor på helgerna, jag äter ju inte alltför spännande mat under veckan i Eskilstuna. Så, man tackar man tackar.

Nu ska Jimmie och jag äta frukost och sen ska vi ut i det fina vädret. So long!


Kommentarer
Postat av: anna

Haha ÄLSKAR bilderna, den i tunnels får bli en slags symbol för hela min och tobbes relation:D

2011-03-20 @ 14:49:11
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: malin

gödning har varit temat för min helg med. perfekt så är man redo för att ta i extra på gymmet sen :)

2011-03-20 @ 21:58:02
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0