Så att tårna krullar sig!

Jag har kommit hem efter ett underbart cross-shapepass. Ville kräkas litegranna idag med. Det är det jag gillar med det passet. Tusan vad man får ta ut sig.

Efter passet tog jag en alldeles underbar fika med fina fina Anna. Kroppen ville ha en delicatoboll och det fick den. Men nu får den riktig mat. ABBAs Tonfisk i röd curry, JAG ÄLSKAR DEN! Den är ju så god att tårna krullar sig! Mums mums mums. Jag kan äta den alla veckans dagar! Med pasta.... muuuuuuuums!

Imorgon ska jag och brudarna till Stockholm och fota oss. Vi ska ta riktiga snygga pressbilder till dansgruppen. Sen är det bara att börja sälja shower så det ryker om det! Det är Malins vän Kajsa som pluggar till fotograf, halleluja för bra kontakter. Ska bli så himla kul. På med paljetterna och lösögonfransarna bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0