En mer "Bar" sommar...

Nu har jag äntligen gjort det! Mina introducerade mig till Luli Famas underbara bikinivärld. Den som känner mig vet att jag ÄLSKAR bikinis. Jag tar oftast med mig 8 olika när jag åker på solsemester. Dom är ju så små, tar ingen plats och det är ju så roligt med variation. Bikinis symboliserar sommar för mig. En fin bikini är som ett löfte om härliga dagar på stranden och långa ljumma sommarkvällar.

Ja så nu slog jag till och köpte en bikini från "THE" bikinimärke. Minitrosa och triangelbh. Bar's teeny Biknini heter den. Man får inte vara blyg och det vet nog de flesta att jag inte är (för fan, jag brukar väl gå klädd i mindre... hahaha). Bikinin fick dessutom ett rungande godkännande av Jimmie. Konstitt...

Komsi komsi lilla fina! Snart ses vi!


(Ber om ursäkt för detta extremt modebloggiga, kommersiella, äckelkonsumentiga, pryltokiga inlägg... Men, jag tänkte, bättre att köpa 1 Luli-bikini än de 3 olika jag brukar plocka med mig hem från H&M varje år.)

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

fin till sommarn! du kan klä av dig för oss båda

2011-06-01 @ 01:19:37
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: malin

lööövely!

2011-06-02 @ 00:27:15
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Älskling, vi vet båda två att du kommer köpa tre st på H&M iaf.

2011-06-02 @ 17:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0