Fredag!

Så gick ytterligare en vecka. Håhå jaja. Snart ska jag åka tåg hem till stora staden. Jag ska jobba och ha livräddningsutbildningn den här helgen. Vi ska också vara hundvakter till Pluto.

Jag skulle aldrig orka ha en hund på riktigt. Det kan vara lite mysigt att få låna en hund ett litet tag när man har tid. Men fy för att pussla med promenader, vem som kommer hem först och kan ta eftermiddagspromenaden, fixa hundvakt när man ska resa bort... nä. Hundmogen kommer jag nog först blli när jag blir barnmogen. Men då kommer jag ju ha fullt upp med en bebbe så det är nog inte heller bästa tiden.

Det kanske är med hundar som det är med barn, att det egentligen aldrig finns en perfekt tid att skaffa en/ett. Men när man gör det så ångrar man sig aldrig.

Jag skulle vilja ha en mops. Jag älskar mopsar.




Trrrrrrevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Hahahaha! Jag älskar också mopsar!

2011-05-06 @ 15:31:24
Postat av: Orangutanna

ni ska ha en mops som arvid ska leka med!

2011-05-07 @ 01:04:58
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0