Rep och mer publicitet!

Idag har jag och dansbrudarna tränat med den andra dansgruppen. Vi repade GAGA-nummret. Jag sa väl det att det är en remix av Gagas "Born this way" som vi ska köra ett av våra nummer till? Nä, det kanske jag inte gjorde, men så är det i alla fall. Dom hade verkligen gjort en superkoreografi. Pepp pepp! Sen så var vi med i tidningen...

 

Vi är inte det muslimska paret...

 

Syns det att jag älskar det jag gör? Liite va? :)

 

Jag gick in på Eskilstunakuriren för att hämta mig ett exemplar:

Jag till receptionisten: Hej, skulle jag kunna få ta en tidning Jag är med på framsidan.

Receptionisten: Ja, jovisst.

Jag: Tack! *hämtar tidning* *håller upp tidning* *visar receptionisten* Här är jag *exalterad*

Receptionisten: Å vad fin du är. *inte så exalterad, mer som en trevlig mormor eller dagisfröken*

Jag: Tack! *glad som ett barn* Tack igen! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0