Så där sent igen

Ja, nu är jag uppe till mitt på natten igen. Huvudet jobbar på så frenetiskt just nu att jag inte kommer ner i varv förns jag blir medvetslös av trötthet.

På lördag smäller det som sagt. Jäklar vad peppad jag är! Men först ska vi klara av ett uppträdande på torsdag inför väldigt många företagsrepresentanter på Munktell Science Park här i Eskilstuna. Ska blir svinkul det med. Sen ska en repetition med ett hiphopdansgäng klaras av. Samba, hiphop och en drag queen vid namn Reine, det är kompotten för lördagens öppningsnummer. Det ni!

Om man skullet a och sussa lite nu då. Har suttit med touch ups på dräkten hela kvällen, lite limma och så. Blev tvungen att sy in den lite också. Så kan det gå när man tränar som en tok för att rocka publikens värld.

Puss och natt!



Kommentarer
Postat av: Orangutanna

MIN IDOL!

2011-05-26 @ 16:54:21
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0