Sådär ja!

Fy fan vad vi är bra! Uppträdandet på Munktell gick som en dans. Idag fick vi uppträda för alla de företag som sitter på Munktell Science Park och sen snacka lite om oss själva, jag gjorde det bästa jag kunde med min andfådda dansröst: Vi ...ehssaa... är... hssseuu... chichi SAMBA... Nä, nu överdriver jag, det gick ganska så bra att prata faktiskt. Sen var både SVT, TV4 och Eskilstuna kuriren där. Nu vet alla vilka chichi SAMBA är. Sen när vi var på väg för att äta lunch ropade en glad byggarbetare att vi var mycket snyggare i verkligeheten än vad vi var i tidningen. Han fick en flyer, då blev han ännu gladare. HAHA! Kändes faktiskt stort att bli igenkänd. Celeb!

Jag är så jävla jävla glad! Nu är jag dessutom om möjligt ännu mer peppad inför lördagens show. FY FARO VAD KUL DET SKA BLI! LÄNGTAR!!!

Backstage...

 

 

Sprayglitter och olja, en sambadivas bästa vänner.

 

Se så tjusiga vi blev. Som vanligt.

 

SVT ville ta lite närbilder på oss. Ih! 19.15 ska vi vara med regionalt.

 

 

chichi SAMBA hjärta SVT och Pride = sant (ni ser väl våra små flyers?)

Som Anna sa: "chichi SAMBA ligger med SVT"

 

Ja du Anna, nu får du hata mig igen för att jag lägger upp en bild du inte gillar. Men jag måste ju få visa upp vår hedersmedlem. Ditt stöd är helt ovärdeligt! Det går inte att beskriva i ord hur mycket du gör för oss. Anna var med och filmade och fotade, fixarAnna. Puss!

 

Det var en helt fantastisk upplevelse. Nu är det bara att ladda om inför lördagen. Men först! Mot pifferiet för nu ska jag på finmiddag!

 

PUSSPUSS alla!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Guu vad häftigt!! Ni e så duktiga o snygga såklart!!! :)

2011-05-26 @ 17:23:51
Postat av: Orangutanna

haha! ja, min sambadräkt är lite mer redaktionell än era små bikinis (lika bra, fucking pills! vatten som vill bo i kroppens alla håligheter och spänna ut)



ni var GRYMMA! Och snart är etuna alldeles för litet för oss alla (eh, vi är väl redan valar i det här dryckesglaset) (menar inte vattenkropp utan metafor!)



Jag tycker du ska göra ny header till bloggen, mer diva än den vardagliga du har nu behövs!

2011-05-26 @ 17:32:52
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0