Social och så

Imorgon ska jag gå på Informationsdesigns-treornas avslutningsmiddag. Inte för att jag kommer lyckas ta examen den här våren eller så, men det är trevligt att få ett litet högtidligt avslut ändå. Jag hoppas att större delen av klassen kommer. Känns inte som att jag har sett dom på ett halvår, vilket nog kan stämma eftersom vi har haft tusen tusen självständighets-jobba-hemma-kurser. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Högtidsklädsel gäller. En trevlig långklänning från Indiska fick följa med hem idag och den får gå på middagen med mig imorgon.

Middagen sen... den menyn sviker ingen som gillar klyschan av "finmat".

Förrät, ja ni kan nog gissa: Toast Skagen (mums, men välkommen tillbaka till 1958 i matinovation, det var då den skapades av Tore Wretman)

Varmrätt: Något med fläskfilé... otippat

Efterrätt: Jag kan tycka att en créme brûleé skulle suttit på sin plats för att följa denna menys trend men här kommer otippat den mustiga Tiramisun in istället. Ja, även den en klassiker med några år på nacken.

Allt är ju gott och så. Jag har rätt svårt för fläsk nuförtiden dock. Men om dom gör den bra blir det nog bra. Ja, klart att det är bra om det blir bra. I alla fall...







Blir nog bra uppladdning inför lördagen...
Klart jag måste skriva lite om dansen =)

Kommentarer
Postat av: malin

ska bli mumma för mun och själ :)

2011-05-25 @ 22:42:19
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sista chansen att bjuda på världens finaste klänning (strl 32 - finns inte i butik). Har bland annat setts på Kenza. Kika på mina andra auktioner. Dubbelringar, oversize halsband, armour ringar, stela armband m.m



http://www.tradera.com/NY-EXKLUSIV-Conscious-Collection-H-M-klanning-STRL32-Student-auktion_301742_133297935

2011-05-25 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0