Vad har jag gjort?

Den senaste veckan har jag...

Varit ute i det fina vädret.

 

 

Ätit lunch på Reetro tre gånger varav en med dansbrudarna som paus i heldagsrepetitioner.

 

 

Lagat goda sallader till mig själv.

 

 

och i lördags...

 

KALAS

Fina Roxy bjöd till förfest

 

 

 

Sen gick vi och trängseldansade på Filial.

 

 

Notera tjejen i bakgrunden. Hon har KUL (eller kanske hon gråter...).

 

 

 

 

Det skulle till och med dansas i toalettkön. Stå i kö har aldrig varit roligare.

 

 

 

Alla/allt ska dansa! Shake that tree!


Det var roligt att vara ute och slira med brudarna. Var galet längesen jag var ute och dansade. Tyvärr var inte klientelet den här kvällen det bästa. Det kändes lite som att vara tillbaka på Residence anno 2003. Men så länge jag har mina bejbs står jag ut med allt.

Kommentarer
Postat av: anna

det var "no homo" killar som grinade och sträckte sig efter diskjockeyteenager. det var märkligt. MEN VI HADE ROLIGT

2011-05-24 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0