Knack knack! Är det någon där?

Ja, jo, ska jag ta tag i den här bloggen igen då? Jomen, det ska jag väl.

Det är höst nu... Ja, jag förlikar mig med att det är höst nu när vi har ställt om klockan. Men hösten känns inte så vemodig i år tycker jag. Jag är till och med peppad på vinter. Kors i taket! Vad kan detta bero på? Mest beror det på att vi ska flytta. Vi ska flytta till den fashionabla adressen av, Hornstull Strand 1. Alla våra fönster har sjöutsikt! Högt i tak är det och ett riktigt sovrum får vi! Mama mia vad flott!

Vad har mer hänt då?

Jag har...

Blivit licenserad Zumbainstruktör (och redan hållt i ett väldigt förvirrat men glatt första pass)

Dykt ner på 5meter och hämtat upp en gul ring

Snart blivit gyminstruktör

Läst 10 veckor musikal
(mycket roligt, utvecklande och givande)

Sett senaste säsongen av True Blood

Varit utklädd till Sookie på maskerad

Börjat ta 100kg i benpressen

Inte tänkt särskilt mycket på skolan som ska fixas

Haft dansjobb i Eskilstuna, Stockholm och på Åland



Det har varit helt okej månader alltså. Fullt upp!


Ses snart! Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

VÄLKOMMEN TILLBAKS TILL INTERNET!

2011-11-06 @ 01:30:09
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0