Snart så!

Ojoj! Den här veckan ska hela lägenheten packas ihop för nästa vecka flyttar vi! Vår nya lägenhet har nu fått härliga bubbelgumsfärger, varje rum i sin egen färg, som en rubiks kub ungefär, fast från insidan...

Vad mer då? Vi har börjat repa inför vår julkonsert i skolan. Jag ska vara med i Luciakommitén på badet, sjunga och dansa där med alltså. Vi har dansjobb i helgen. Jag tror att jag har hittat en utbildning jag vill gå nästa höst... Ih... men inte berätta och jinxa.

I veckan ska jag till Eskilstuna och dansrepa och träffa mina underbara brudar där! HURRA!

Imorgon är det musikteori som står på schemat!


Ja, vassego, himla spännande inlägg. SO LONG!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

hallå du måste berätta!

2011-11-20 @ 17:27:27
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0