Korpendags!

 

Ska alldeles strax kila iväg till mitt tredje Korpenpass den här veckan. Känner mig nästan lika dimmig som min webbkamera får det att se ut som. Det är galet hur jag tar ut mig på mina pass. Jag vill liksom ge allt! Bättre pulsträning kan jag inte få. Jag längtar bara tills kondisen är lite bättre. Fast då kommer jag väl ta i ännu mer så att det kommer nog inte hjälpa.

 

Ni ska veta hur glad jag är över mitt åkkort. Så jävla värt att betala ca 25 spänn om dagen för att fara hit och dit och kors och tvärs. Fast jag blir otroligt rastlös under resans gång. Vad gör man på tåg och buss nuförtiden? Jag har glömt. Känns som väldigt outnyttjad tid. Måste komma på något vettigt att göra av alla minutrar nu när dom inte spenderas på min gamla trogna hoj.

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0