And I will smite them all...

Likt Sookie har jag använt mina ljuskrafter mot ondskan! Jag kan kanske inte kasta ljus med händerna som hon, men min positivitet är ett ljussken att beundra i sig.

 

I lördags hoppade jag återigen ner i poolen. Men denna gång segrade jag! Poolen vs Madde 1-1. Jag kan tacka min kollega Annelie för mycket. Hon ingav lugn och hjälpte till att avdramatisera det hela. Nog för att jag fipplade ett bra tag med simglasögonen, dom gav mig klaustro. Annelie tittade lugnt på och lät mig fippla runt hur mycket jag ville. Glajerna blev till slut mina vänner och jag kunde dyka igen. Lärdom: När man blir äldre tänker man mer, blir mer rädd. Alltså, jag måste dyka och bada mer för att inte noja till mig.

 

Japp, badsällskap önskas :)

 

Sen så har jag gjort audition i skolan idag. Alltid lika nervöst, men med helgens framgång i ryggen kändes det ändå bra. Producenten från Göta Lejon var där... jojo... Sen har jag ringt ett samtal jag tyckt varit läskigt idag. För att som vanligt inse att det inte alls är läskigt att ringa. Ibland är jag en sån tönt!

 

Nu ska jag försöka hinna till en Dansaerobic. Kroppen ska bli mitt yttersta vapen den här våren.

TA MIG OM NI KAN!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

Heja Madde! Jag ska försöka ta inspiration av dig och besegra FLYTTMONSTRET!

2012-01-17 @ 22:13:51
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0