Blir så rörd

Det plingade precis på dörren. Där stod Sannah från mitt jobb med blommor och en orolig min. Hon hade ingen aning om hur jag mådde, det senaste hon hade hört var att jag låg på sjukhus i helgen. Jag blev så himla glad att se henne! Så himla go är hon! Hon hade inte kunnat komma en bättre tid! Jag har fått sova ordentligt för första gången på snart två veckor inatt och jag laddade in nya Alvedon för en timme sen. Sen blev jag ju helt i gasen över att få oväntat besök på det. Hon hade dessutom med sig soppa till mig! Åh, bästa! Orken att laga mat är ju inte på topp. Äggmacka going strong...

Hade velat ha henne kvar här, hänga lite. Men det får vi ta en annan dag. Har i alla fall superfina blommor och god soppa som påminner om att någon tänker på en och hoppas att man snart är piggelin igen.

Ja, ni därute, alla ni som har skickat hälsningar eller har kommit förbi, ni ska veta att det värmer något otroligt! Tack!


Mighty purty!


Kommentarer
Postat av: Anna

titta på project nim på svtplay!
<3<3<3

2012-10-10 @ 21:30:56
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0