Gör som "Nasse" säger

På fredag är det vernissage för Annas utställning Monkey business. På utställningen behöver man inte vara ensam. Det kommer komma både människor och djur. Grisen Nasse som egentligen inte heter Nasse men folk brukar ju kalla grisar Nasse så det går väl bra att bli kallad Nasse för den här gången kommer att vara där. Jag vet inte rikitgt var han kommer ifrån. Jag tror att han är en något förkylningstäppt tysk/skånsk gris av den allra mest rosa sorten. Han är en intressant person i alla fall.


Kommentarer
Postat av: anna

underbart!

Nasse tackar och det gör jag också!

Funderar på att prissätta honom runt 20.000 lappen för jag börjar bli fäst!



Ja klippet var bara bara hemskt. Så fruktansvärt.

Jag måste vila från såna här klipp ett tag. Men jag antar att kossor står på tur då jag redan sett kycklingar. jag tror jag postade kycklingklippet på min blogg, eller på karada.blogg.se

ont gör det i vilket fall som helst

2009-11-17 @ 17:52:43
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Hedde

Haha. Det där var nog något av det mest bisarra jag sett... Men tysk eller skånsk... nä, för sjutton! I min värld har han talfel.

2009-11-17 @ 18:44:49
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0