Stark som fan!

Kommer jag bli snart! Samban idag var hård hårdare hårdast! Ska bli spännande att se om jag kan stå på benen imorgon. HAHA! Kroppen känns alldeles underbar nu. Mjuk men stark. Jag älskar att köra så här hårt!

Som vanligt kokar jag mat vid den här tiden. Allt för att morgondagen ska bli så smidig som möjligt. Imorgon, vilken fantastisk fredag jag ska ha! Kl 11.30 ska vi ha en minishow på Munktell igen. Något som är lite mystiskt är att vi ska uppträda direkt efter en sån där recovering rasist som åker runt och föreläser om sitt tuffa liv... Jag vet inte men det känns liksom inte riktigt rätt, eller? Nu lättar vi upp det hela med lite glada typer i knalliga kläder! TJO OCH TJIM!

Vidare sen! Iväg till systämet. Inhandling av skumpa, tomorrow night is a Törlys night! Anna har ju öppning på sin utställning. Det måste ju firas! Firar gör man bäst med skumpa och så var det med det.

Sen blir det efterfest på hemlig lokal!

Jag har köpt nya kläder och allt, så jävla grymt!

Sen kommer bilderna från allt lajbans på lördag när jag kviknat till efter alla bravader.

Kram och natt! Stor dag imorgon!

FREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAG
FREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAG
FREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAG


Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev lite fundersam över er minishow, ni kanske skulle ha presenterat er och sagt några ord så det inte sker några missförstånd?



Roséskumpan var jättegod btw, synd dock att jag inte spela in ditt solonr! Det syns att sambaträningen gav dig powah xD



kramkram

2009-11-21 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0