Succé

Showen blev helt fantastisk! Det var så roligt! Vi sålde dessutom så gott som slut på biljetterna. Mycket tack vare tidningarna skulle jag tro. ÅH!!!! Jag vill mer, IGEN IGEN IGEN! Jag tror publiken gillade oss mest. Det var ett gäng capoeiramänniskor där som sagt. Mina nära och kära sa det att dom var roliga att titta på tre/ fyra gånger men när trummorna och bensparkarna kom in för 10e gången tröttnade man. Männen i bastkjolarna var tuffast och gjorde galnast grejor! Vi var asheta i vårt showsmink och våra dräkter. Så här såg det ut...


Repetion Bachata, notera Tarus gulliga papiljotter...

 

Malin, lite stressad men glad!

 

Min Carmen Miranda mundering. Stina kollar sminket i bakgrunden.


Outfiten i hela sin glory!


Den fantastiska sambadräkten jag fick låna...


TACK TACK TACK till alla som kom och tittade på oss och TACK till alla som hjälpte till med både
ditten och datten!

KRAMA PUSSA KRAMA

Kommentarer
Postat av: Hedde

Så jäkla läcker du är i sambadräkten, asså! Så fint! Hoppas att någon tagit fler bilder så man får se. Och det är såklart att det blir fler. Annars jäklar! :P

2009-11-07 @ 17:34:18
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ahh så himla fina ni är i era dräkter!! Var säker en asgrym och supersnygg show!!! Kraam

2009-11-07 @ 17:58:14
Postat av: Nattz

Ohh bejbii! så jäkla trist att jag inte kunde komma :(. hade velat se dig skaka loss... och satan i gatan vad snygg du var!!! woww woww wwwoooow! måste jag säga!hott. =D

2009-11-07 @ 18:27:44
Postat av: anna

SEXIBEJBI CHIQUITA BANANA!

Skitbra show! Jag satt ju näst längst fram och hostade. Håller med om pausmännen. Har ett roligare namn på dom som jag skrattade gott åt för mig själv:D

Så himla stolt över er. First u take eskilsuna, then u take manhattan and berlin! han sjöng väl nått sånt, herr cohen.

puss!

2009-11-08 @ 15:55:24
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0