Back to work

Jojomen nu sitter jag här i datasalen. Mitt liv är rätt inrutat för tillfället. Äta, skola, äta, skola, samba, äta, sova och så om igen. Men jag gillar att ha en fullt schema.

Har börjat bli virrig på morgonen. Igår glömde jag mobilen och kom på det först vid åtta när jag var på väg hem från skolan. Imorse fyllde jag min vattenflaska men glömde att lägga ner den i väskan. Det är så skumt sånt där. Man är bombsäker på att man har med sig allt men ICKE sa NICKE. Var till cafeét här i skolan för att köpa en dricka precis. När jag skulle betala insåg jag att kortet inte låg i plånboken... Men då, det ligger kvar i datasalen. Men jag fick handla på krita. Café Antonio börjar väl känna igen mig efter allt mitt tjat om laktosfri mjölk till kaffet... =)

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0