Dios mio!

Kära nån! Verkar som att den här showen blir större än väntat! Imorgon ringer vår sambatränare till Stålforsskolan som har en konserthall med en bjässescen. Vi vill ha show den 6/11. Åhhh, hoppas vi får den lokalen. Jag räknar med att vissa vänner från stockholm road-tripar ner och tittar på mig när jag skakar fläsket. You better!

En helt annan femma. Det är kallt ute. Mina leder hänger inte riktigt med. Det värker här och där och hej och hå. (Torr blir man också, ÖVERALLT!) Stel, gammal och grå. Inte så grå kanske men jag vet inte var min spagat har tagit vägen och mitt onda knä pratar med mig varje kväll. Jag måste nog stretcha lite mer, kanske använda en stödstrupa eller två, kanske jag borde lägga ett grötomslag på knät. Jimmies grekiska farmor brukar skvätta olivolja kring huvudet på en när man är sjuk. Jag kanske ska testa det med mitt knä...


Kommentarer
Postat av: Tove Ninja

Om jag inte jobbar är jag där! Heja heja heja heja!



Btw assnygg teburk. Jag skulle köpa den :)

Ramblas svarade inte men jag provar igen imorgon...

2009-10-15 @ 19:07:30
URL: http://tovesnonsens.blogspot.com
Postat av: anna

vilkengrej, hurra hurra!

i'll bethere också

2009-10-16 @ 17:21:52
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0