Fåglarna

Hitchcockvarning över vid mitt hem! Nu har kajjorna återvänt till träden vid mitt hus. Kvällar då det känns som att det är något skumt i luften flyger dom. I stora svarta moln övertar dom himlen. Dom kastar sig ut från taket på mitt hus och jag bor höst upp så man får en känlsa av just "Fåglarna". Dom ser verkligen onda ut. Sen svärmar dom på himlen likt ett gigantiskt moln knott. Än så länge är det ju löv i träden men när träden är kala skelett kan man se hoparna av kajjor som sitter och värmer varandra tätt ihop på grenarna. Om man går för nära börjar dom prata, en uppmaning att gå sin väg. Ställ inte bilen under ett träd med svarta löv... Då får du åka till biltvätten det första du gör nästa morgon.

Ett kajjmoln. Ikväll var det två, familjefejd kanske?


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja riktigt vackert var det me fåglarna!! Verkligen som i en film! Mysigt faktiskt!! Kram

2009-10-07 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0