Gör om gör rätt

Nu har vi haft redovisning på vår informationsgrafik om Ismannen Ötzi. Min fanns det mycket att önska av. Det kände jag väl själv också men var den verkligen såå dålig? Jo, antagligen. Jag tyckte att jag hade gjort min uppgift och jag kan väl erkänna att jag inte gjort så mycket mer. Orka sitta och göra världens mest seriösa för vaddå? En halv poäng...

Jag måste få in någon bild av Ismannen tyckte dom. Det var ju det mest intressanta. Jag hade gjort en streckgubbe typ... fast en väldigt fin. Aja, jag tänker sno en bild på nätet och dra den igenom live trace (för er som inte vet vad live trace är: typ ett automatiskt kalkeringsprogram i Illustrator, gör foton till teknade bilder ungefär), och sen få det vara bra med det. Jajamensann!

Bluddy conformist school, gjut oss i en form så blir vi utbytbara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0