Lördag långt ifrån internet


Jag måste lära mig att mobilblogga. Jag gillar inte när man inte hinner göra ett endaste litet inlägg under hela dagen. Nu hinner jag förstås. Nu är jag hemma igen med Jimmies bärbara modem.

Idag har jag jobbat. Jag har tyvärr inga anekdoter om känsliga underliv idag. Det hände förvånansvärt lite på jobbet idag. Jag fick klippa ett lås. Jag var stark. Något som var härligt var att jag kunde se fram emot kvällens middag hela dagen... TAPAS!

Tove, Jimmie och jag gick till Ramblas som ligger här där vi bor. Bästa tapasen i stan. DET SMAKADE KARDEMUMMA DET! De har väldigt överkomliga priser, vi tog in 7 tapas, två öl och två cola och det landade på 550kr. Mycket bra! Vi hade det mysigt och trevlig och gick därifrån alldeles för mätta, omfångsrika så att säga.



Sen gick vi hem till Tove och drack rödvin, lekte med Bosse och Flora och tittade på Family guy och Hål i väggen. Jag och Tove skulle rocka Hål i väggen. Smidiga, slanka och kluriga. Jimmie är nog tyvärr lite för stel... ganska mycket för stel... kylskåp är en underdrift. Älskar dig!


Flora i attackposition.

Bosse i korgen, Jimmie lockar med snöre. Sen blev han tvångskelad av Tove.


Kommentarer
Postat av: Malin

mums med tapas! själv sitter jag i skolan och är hungrig. stackars mej ;)

2009-10-18 @ 21:02:31
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: therese

fy fasiken vad gott med tapas! var ligger den restaurangen ni var på?

sen är jag lite intresserad av jimmies mobila bredband...har junos saga fått en röst därifrån ;-)



måste försöka iallafall hahahaha!

2009-10-18 @ 23:27:09
Postat av: anna

bosse är ett bra djurnamn!

2009-10-19 @ 13:26:23
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0