OH SOLEMIO!

Godmorgon, eller godmiddag! Glorious day!
Jag verkligen älskar sånna här långsamma mornar. Man vaknar, ligger kvar i sängen. Slår på tvn, jag gillar det där "Drömmarnas tid" som går vid 11 på 9an. En serie som utspelar sig på 50-talet. Nu är det "Sjunde himlen". Det gillar jag inte så mycket. Det är så sjukt. Barnen har invecklade kärleksliv från att dom är sex typ och alla dessa moralkakor som levereras, kära hjärtanes! Och mellansystern är så fuuuuuuuuuuuuul! Man vill ju blunda när hon dyker upp i rutan. Pratar jobbigt gör hon också. Men efter Sjunde himlen kommer Ellen och henne gillar jag skarpt.

Hur gick det med USA-uppstyrningen igår kanske ni undrar? Bra tror jag, jobbigt bara att våra amerikaner är sånna jävla pretton som tolkar allt bokstavligt. AHHH, orkar inte ens gå in på det...

Kommentarer
Postat av: anna

inget ångest sms är behövligt. vi pratade ju inte ens om snusk eller om människor vi inte tycker om!



Eller?

2009-10-08 @ 12:54:38
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0