S _ _ T

Fy! Mådde så sjukt illa imorse. Trodde jag skulle kräkas! Huvudet dunkade också. Kanske börjar min korpp känna sig lite överarbetad? Jag hoppas att det är så och att jag inte håller på att bli sjuk eller något annat dumt! Jag blir mycket förbannad på min kropp om den får för sig att bli sjuk nu.

Tänker gå till apoteket och köpa berocca.... kanske lite c-vitamin... vad mer finns det för legalt knark att stoppa i sig?

Sen tänker jag gå till hemköp och köpa tusen satsumas! VITAMINER HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Du, vad skumt! Precis sådär mådde jag också i morses. Fast för min del handlar det knappast om överansträngning. Huvudvärken är fortfarande kvar, men jag tänkte att en promenix kanske kunde hjälpa.

Hoppas du känner dig frisker!

2009-10-26 @ 13:06:28
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0