Ännu en solig dag

Jobba jobba. Några killar tyckte att mitt nagellack var fint. HAHA. På riktigt alltså. Står och är badvakt och får komplimanger för mitt lack, man taaackar.

Jag har nog fått en inflamation eller nåt i foten. Den är inte bra. Den är alldeles öm att gå på och jag som älskar att gå. Ibland gör den så ont att jag bli illamående. Har haft så här förut. Brukar gå över efter en vecka eller två. Min smärttröskel är helt okej faktiskt.

Igår såg jag och Jimmie på Edward Saxhand. ÅH, ÄLSKA, en av mina absoluta favoriter! Sen så fick jag biobiljetter till Alice i Underlandet av Jimmie i påskpresent. Vi var och såg den idag. Sen gick vi och åt tapas. Man kan inte klaga, life is good!

Tjilevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0