Banan

Efter en dag av gnetigt grupparbete har jag kommit hem. Hängde ut genom fönstret och åt en BANAN! Det ser ut som skit framför mitt hus, typ tysken-anfaller-fult... Det rivs ju för fulla muggar fortfarande.

Banan och stadshus... men bananen ville vara...

NÄRMRE!

Ät upp mig. Okej då, om du säger det så.

Idag har jag haft en stegräknare på mig. Jag vill få en uppfattning om hur mycket (eller snarare lite) jag rör mig en vanlig dag här i Tristtuna. Dagen är ju inte slut ännu men så här många steg har jag gått hittills:

2582 steg! Det är ju vanvettigt lite! Man ska ju gå minst 7000steg om dagen sägs det. Nä, jag måste helt enkelt promenera lite extra varje dag! Annat var det på den tiden jag jobbade med catering, då fick jag lätt ihop 20000 steg om dagen, men det var kanske inte så bra det heller... Lagom ska det vara. Mm, man är ju ändå svensk.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag tycker de borde byta ut alla skrivbordsstolar mot motionscyklar. En boll kan man sitta på också har jag hört (för o träna massa muskler runt mage och rygg), men det känns ju lite lågt...

2010-04-14 @ 17:28:51
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: malin

du tar igen det på dansen istället :)

täääck!

ja, jag fick till slut ritändan ur vagnen.

2010-04-14 @ 19:29:54
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0