En riktigt härlig dag

Soligt och varmt. När fejjan var insmord åkte vårkläderna på. Till och med fötterna fick luft idag.

Ehh, dagens outfit... hrrm, känner mig som Kenza eller nån... Men jag kände mig så snygg jue, då måste man få VISA!





Grymma tjejor! Puss puss puss!!!

Malin lyckades nog bränna sig lite. Hon hade inte smörjt in sig som en annan. Härligt var vad det var. Man kan ju för tusan sitta i T-shirt när solen ligger på. Jag blir lika förvånad varje år när snön försvinner och solen börjar gassa. Det känns som ett smärre mirakel varje gång.


Kommentarer
Postat av: malin

man måste ju dela med sig av sin snygghet, får inte vara egoistisk :)

ingen solbränna.. men kan nog vara bra att ha sunscreen ändå, vill ju inte bli russin.

2010-04-13 @ 23:34:19
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

vad är det med fikamunnen? :D

2010-04-14 @ 15:12:10
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0